Diskuze
Potřebujete poradit? Přidat dotaz >>
Diskuse (383 komentářů)
Lucie,
(28. 08. 2017 18:42)
Reagovat
Zdravím,
měla bych dotaz na všechny, kterým se a to bohužel, usadila do života panická porucha. Aby jste pochopily proč hledám právě Vás, jsem studentkou a rozhodla jsem se psát školní práci právě o této psychické nemoci. Zajímalo by mě jak se u Vás projevila, kdy byla diagnostikovaná, jaké metody Vám pomáhají k lepšímu zvládání stavů, atd.
Hledám tedy 4-6 lidí, kteří by byly ochotni odpovědět mi na pár otázek a pustit mě do jejich životů. Kontaktujte mě prosím na email: lucieschusserova@seznam.cz a můžeme se dále domluvit. Předem děkuji za odpověď a přeji všem hezké chvíle. Děkuji.
L. S.
Jiří Hofman,
(28. 05. 2018 20:27)
Reagovat
ahoj já trpím silnou spíše psychosomatickou úzkostí již skoro 3 roky a nemohu se jí zbavit. Ve snech se mi vybavuje moje puberta, když jsem se učil na zedníka a manuálně mi to nešlo, všude od spolužáku samé výsměchy, šikana, vydírání, strachy chodit do školy následně pak odejití na ou kde to bylo ještě horší, tam byli děti ze zvláštních škol a já jediný co jsem měl základní školu jsem se tam nevyučil, měl jsem pocit nenávisti, studu, sebevědomí mi zcela kleslo. Od té doby to nejsem já a stále si říkám proč je život tak nespravedlivý. V roce 2003 jsem se vyučil prodavačem průmyslového zboží kdy mi bylo 27 let a věnoval jsem tomu dost úsilí hlavně jsem si tam připadal že tam díky věku nepatřím.